Jako dárek
Pomoc
CS
Icon arrow
Icon hamburger
Festivaly
Přihlásit se
Icon search

FAQ - CZ

FAQ pro Hosty

Kde se festival pořádá?

Restaurant Week se pořádá v Praze a Brně, ale v budoucnosti chceme na festival pozvat i další města.

Jak provést rezervaci?

Rezervace stolů na festival je stejně snadná jako rezervace vstupenky do kina!

Pokud chcete vybrat požadovanou restauraci, navštivte stránku www.restaurant-week.cz, přihlaste se nebo vytvořte nový profil (vytvořit profil hosta). Zvolte restauraci s tříchodovým menu, datum, čas a počet hostů. Pokud chcete ochutnat náš speciální festivalový koktejl, nezapomeňte během rezervace zvolit tuto možnost. Poté zaplaťte za rezervaci prostřednictvím systému Straal. Po provedení platby obdržíte e-mail s potvrzením rezervace na e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a během registrace.

Kdy nejpozději si mohu rezervovat stůl v restauraci?

Rezervaci na festival lze provést den před návštěvou restaurace do 21:30.

Kdy mám zaplatit za rezervaci?

Platbu lze provést pouze během rezervace. Po kliknutí na tlačítko „KOUPIT A ZAPLATIT“ vás systém automaticky přesměruje na stránku elektronické platby, kde budete moct za rezervaci zaplatit online.

Platbu za rezervaci je nutné provést do 15 minut od podání všech údajů ohledně rezervace. Pokud za rezervaci nezaplatíte v uvedeném čase, rezervace se automaticky zruší a stůl bude opět dostupný v nabídce s ostatními rezervacemi pro hosty.

Pokud i přes vypršení 15 minut platbu provedete (např. při otevření platby v novém okně), systém Straal transakci zruší a vrátí peníze na váš účet nebo na vaši platební kartu.

Za rezervaci nelze zaplatit při návštěvě restaurace. Rezervovat stůl a platit můžete pouze prostřednictvím našeho systému.

Proč jsem neobdržel/a potvrzení rezervace e-mailem?

Ujistěte se, že jste během rezervace bez přihlášení k profilu hosta uvedl/a správnou e-mailovou adresu – to je nejčastější důvod, proč neobdržíte potvrzení rezervace. 

Pokud jste zadal/a správnou e-mailovou adresu a neobdržel/a jste e-mail s potvrzením rezervace, zkontrolujte prosím složku Spam nebo jiné složky ve vaší e-mailové schránce.

Pokud žádný z výše uvedených způsobů nefunguje, prosíme o chvilku strpení, protože na odpověď našeho systému si budete muset trochu počkat 🙂 Pokud čekací doba na potvrzení rezervace přesáhne 60 minut, zkontrolujte prosím status platby. Pokud platba proběhla úspěšně, ale potvrzení stále chybí – kontaktujte náš servis pro hosty prostřednictvím e-mailu.

Nepamatuji si heslo k profilu hosta/mám potíže s přihlášením. Co můžu udělat?

Ujistěte se, že jste zadal/a správnou e-mailovou adresu a správné heslo pro profil hosta.

Pokud se i po zadání správných přihlašovacích údajů nemůžete přihlásit ke svému profilu hosta, zkuste jedno z těchto řešení:

1. Navštivte naši stránku v anonymním okně

2. Použijte jiný prohlížeč

3. Zkuste se přihlásit na jiném zařízení

4. Vymažte soubory cookie a mezipaměť (cache) v prohlížeči.

Pokud jste zapomněl/a své heslo, klikněte prosím na tlačítko „Nepamatuji si heslo“ ve spodní části přihlašovacího okna. Na uvedený e-mail obdržíte odkaz pro obnovení hesla. Použijte jej k nastavení nového hesla pro váš profil hosta.

Nezapomeňte, že odkaz, který obdržíte e-mailem, z bezpečnostních důvodů platí pouze jednu hodinu. Po uplynutí této doby odkaz nebude fungovat.

Pokud máte potíže se změnou hesla, kontaktujte nás e-mailem. Náš servis pro hosty vám ochotně pomůže vyřešit váš problém.

POZNÁMKA: Pokud jste si vytvořil/a profil hosta pomocí automatické integrace s účtem na Facebooku, resetujte nastavení API na svém účtu na Facebooku. V tomto případě resetování hesla v našem systému nemusí pomoct. 

Jak změním svou rezervaci?

Stačí se přihlásit ke svému profilu hosta a v záložce „Vaše rezervace“ vybrat rezervaci, kterou chcete upravit, a poté kliknout na tlačítko „Upravit“, které se nachází vpravo. Systém vás přesměruje na podrobnosti rezervace. Rezervaci upravíte tak, že jednoduše zadáte nové údaje od začátku.

V okně s výběrem parametrů zadejte podrobnosti nové rezervace. Postupujte stejně jako u každé nové rezervace. V okně „Přehled rezervace“ se ujistěte, že všechny nové údaje se shodují. Změny rezervace potvrdíte kliknutím na tlačítko „Uložit změny v rezervaci“.

Po potvrzení změn v rezervaci obdržíte e-mailem potvrzení rezervace s novými údaji.

Nezapomeňte, že rezervaci můžete upravit nejpozději den před rezervací (návštěvou restaurace) do 21:30. Po uplynutí této doby rezervaci již nelze změnit.

Do kdy nejpozději mohu změnit zaplacenou rezervaci?

V zaplacené rezervaci můžete provádět změny nejpozději den před rezervací (návštěvou restaurace) do 21:30. Po uplynutí této doby rezervaci již nelze změnit.

Co mohu změnit ve své rezervaci?

Můžete změnit datum, čas nebo zvýšit počet hostů. V rezervaci nelze snížit počet hostů.

Po provedení rezervace také nelze změnit restauraci. Pokud však opravdu chcete změnit restauraci, můžete rezervaci zrušit a vytvořit novou :).

Pokud chcete pozvat více hostů, během úprav rezervace nastavte nové požadované parametry – vyberte požadovaný počet hostů a u každého z nich upřesněte menu. Poté vás systém přesměruje na okno „Přehled rezervace“. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „KOUPIT A ZAPLATIT“. Systém vás přesměruje na stránku s elektronickou platbou. Po provedení platby obdržíte e-mail s potvrzením rezervace včetně provedených změn.

Jak zruším svou rezervaci? Dostanu své peníze zpět?

Stačí se přihlásit ke svému profilu hosta, v záložce „Vaše rezervace“ vybrat rezervaci ke zrušení a kliknout na tlačítko „Upravit“, které se nachází vpravo. Náš systém vás přesměruje na okno s podrobnostmi rezervace. Tlačítko „Zrušit rezervaci“ se nachází v horní části obrazovky.

Upozorňujeme, že zrušení rezervace je nevratné. Pokud rezervaci zrušíte, nebude možné ji obnovit.

Pokud svou rezervaci zrušíte, obdržíte od nás e-mail s potvrzením zrušení rezervace. Pokud jste svou rezervaci zrušil/a, ale neobdržel/a jste potvrzení o jejím zrušení, zkontrolujte, zda je rezervace po přihlášení do profilu hosta viditelná. Pokud i nadále vidíte svou rezervaci, kontaktujte prosím náš servis pro hosty.

Vrácená částka závisí na tom, kdy zrušíte rezervaci.

Pokud svou rezervaci zrušíte dříve než 1 den před datem rezervace, vrátíme vám 100 % hodnoty vstupenky.

Pokud chcete rezervaci zrušit v den rezervace nebo později než v 21:30 den před návštěvou restaurace, v souladu s Podmínkami finanční prostředky nevracíme, protože restaurace bude připravena na vaši návštěvu.

Nezapomeňte, že pokud svou rezervaci přenesete na jiný den, lhůta pro zrušení rezervace se bude počítat od jejího původního data. Více informací najdete v Podmínkách festivalu Restaurant Week na stránce https://restaurant-week.cz/regulations

Peníze vám budou vráceny do 7 dnů od zrušení rezervace.

Vrácení peněz probíhá prostřednictvím elektronického platebního systému stejným způsobem, jakým byla provedena platba (karta/převod).

Co mám dělat, když jsem omylem/neúmyslně zrušil/a svou rezervaci?

Zrušení rezervace je nevratný proces. Pokud jste rezervaci zrušil/a, nelze ji obnovit. Pokud jste svou rezervaci omylem zrušil/a, kontaktujte prosím náš servis pro hosty.

Je nutná dochvilnost a co se stane, když se zpozdím půl hodiny?

Buďte prosím dochvilní :). Na ochutnávku menu máte 90 minut od začátku rezervace. Po uplynutí této doby budou na své rezervace čekat další hosté. Chceme, aby si všichni hosté mohli v klidu vychutnat své tříchodové menu.

Pokud se zpozdíte o více než 15 minut, restaurace má právo odmítnout podávání menu a může odmítnout zpracovat vaši rezervaci, a to bez nároku na vrácení peněz nebo možnost změny data.

Kdy a jak obdržím fakturu s DPH?

Úkolem restaurace je fiskalizovat účtenky z festivalového menu, takže pokud potřebujete fakturu za svou festivalovou rezervaci, požádejte o fakturu personál restaurace na začátku vašeho kulinářského zážitku.

O slevových kódech

Kód uplatněte v okně s platbou na konci rezervace. Každý slevový kód (včetně kódů zaslaných e-mailem) má limit použití. Pokud chcete zkontrolovat limit použití vašeho kódu, kontaktujte prosím náš servis pro hosty.

Nemáme univerzální kód, který by fungoval pro všechny akce, které pořádáme.

Kódy platí pouze pro festival, pro který byly uděleny.

Kódy nelze vrátit ani vyměnit za peníze.

Na jednu rezervaci lze použít pouze jeden kód.

Kód nelze kombinovat s jinými akcemi/kódy.

*POZOR! Pokud jste provedl/a rezervaci a neuvedl/a jste slevový kód v rezervaci, nebudete moci získat ekvivalent slevy v žádné jiné podobě. Slevu nelze získat žádným jiným způsobem, správný kód musíte zadat během rezervace. 

Jak funguje akce „osmý host zdarma“?

Akce „osmý host zdarma“ platí pouze během rezervace stolu pro osm osob (8). Tuto slevu nelze kombinovat s jinými slevami a kódy.

Během procesu rezervace pro osm (8) osob zadejte v přehledu rezervace po rozkliknutí pole kód OSMY-ZDARMA a částka sedmi (7) osob bude automaticky naúčtována k platbě.

Slevu nelze uplatnit při rezervaci 2 x 4 osoby (4) nebo 2 x 3 osoby (3) + 1 x 2 osoby (2) nebo při výběru rezervace pro 7 osob (7).

Pokud chcete provést rezervaci pro více než 8 osob, kontaktujte prosím náš servis pro hosty na e-mailové adrese [email protected].

*POZOR! Pokud jste provedl/a rezervaci a neuvedl/a jste slevový kód v rezervaci, nebudete moci získat ekvivalent slevy v žádné jiné podobě. Slevu nelze získat žádným jiným způsobem, správný kód musíte zadat během rezervace. 

 

O FESTIVALU

Jaká je hlavní myšlenka festivalu?

Myšlenkou týmu a spolutvůrců (restaurace, partneři, mecenáši, instituce, které podporují akci) festivalu Restaurant Week je propagovat a podporovat rozvoj restaurační scény prostřednictvím cyklické, pečlivě připravené prezentace jejích aktivit festivalovým hostům. Naším cílem je přiblížit hostům jednotlivé restaurace a hosty restauracím. Chceme bourat bariéry, které hostům brání trávit čas v restauracích. Restaurant Week je jedinečnou příležitostí poznat ty nejlepší restaurace v jejich úžasném festivalovém provedení. 

Restaurace, které se účastní festivalu, jsou pečlivě vybírány na základě vysoké kvality nabízených jídel a produktů, úrovně originálního menu, úrovně obsluhy – restaurace bez obsluhy se festivalu neúčastní.

Kolik měst se festivalu účastní a jak často se festival pořádá?

Restaurant Week se pořádá v Praze a Brně, ale v budoucnosti plánujeme pozvat i další města.

Festival nejlepších restaurací Restaurant Week se koná dvakrát ročně – na jaře a na podzim.

Jak se festivalu zúčastnit a kolik stojí vstupenka?

Stačí navštívit stránku festivalu, provést rezervaci a platbu a v den, který je uveden v potvrzení rezervace, zajít do restaurace a vychutnat si tříchodový kulinářský zážitek.

Cena za festivalové menu a dárek od sponzora je 490/790 Kč + rezervační poplatek 24 Kč (bez DPH) za každého hosta.

 

PROFIL HOSTA

K čemu slouží profil hosta?

Registrací v systému Restaurant Week a založením profilu hosta můžete upravovat údaje rezervací – změnit datum, čas, menu, zvýšit počet osob nebo zrušit rezervace a prohlédnout si své kulinářské zážitky. Všechny své rezervace také uvidíte ve svém profilu hosta.

Během rezervace po přihlášení do profilu hosta navíc nemusíte pokaždé vyplňovat své údaje, protože je systém automaticky doplní za vás. Díky tomuto řešení se vyhnete překlepům v e-mailu a budete mít jistotu, že potvrzení rezervace a připomenutí rezervace budou zaslány na správnou adresu.

Při první rezervaci bez přihlášení vám systém automaticky vytvoří nový účet hosta. Na e-mailovou adresu uvedenou při nákupu obdržíte uvítací e-mail a heslo pro přihlášení k účtu hosta.

V uvítacím e-mailu vás také požádáme o potvrzení registrace v systému.

Nezapomeňte: Pokud svou registraci nepotvrdíte do 24 hodin, nebudete moci znovu získat přístup ke svému účtu hosta. Pokud nezískáte přístup k účtu hosta, nebudete moci provádět jakékoli změny v zaplacených rezervacích.

Nepamatuji si heslo k profilu hosta/mám potíže s přihlášením. Co mám udělat?

Ujistěte se, že jste zadal/a správnou e-mailovou adresu a správné heslo pro profil hosta.

Pokud se i po zadání správných přihlašovacích údajů nemůžete přihlásit ke svému účtu hosta, zkuste jedno z těchto řešení:

1. Navštivte naši stránku v anonymním okně

2. Použijte jiný prohlížeč

3. Zkuste se přihlásit na jiném zařízení

4. Vymažte soubory cookie a mezipaměť (cache) v prohlížeči.

Pokud jste zapomněl/a své heslo, klikněte prosím na tlačítko „Nepamatuji si heslo“ ve spodní části přihlašovacího okna. Na uvedený e-mail obdržíte odkaz pro obnovení hesla. Použijte jej k nastavení nového hesla pro váš profil hosta.

Nezapomeňte, že odkaz, který obdržíte e-mailem, z bezpečnostních důvodů platí pouze jednu hodinu. Po uplynutí této doby odkaz nebude fungovat.

Pokud máte potíže se změnou hesla, kontaktujte nás e-mailem. Náš servis pro hosty vám ochotně pomůže tento problém vyřešit.

POZNÁMKA: Pokud jste si vytvořil/a účet hosta pomocí automatické integrace s účtem na Facebooku, resetujte nastavení API na svém účtu na Facebooku. V tomto případě resetování hesla v našem systému nemusí pomoct.

 

PROCES REZERVACE

Jak rezervovat stůl?

Rezervace stolů na festival je snadná jako rezervace vstupenky do kina!

Pokud chcete vybrat požadovanou restauraci, navštivte stránku www.restaurant-week.cz, přihlaste se nebo vytvořte nový profil (vytvořit profil hosta). Vyberte si restauraci s tříchodovým menu, datum, čas a počet hostů. Pokud chcete ochutnat náš speciální festivalový koktejl, nezapomeňte během rezervace zvolit tuto možnost. Poté zaplaťte za rezervaci prostřednictvím systému Straal. Po provedení platby obdržíte e-mail s potvrzením rezervace na adresu, kterou jste uvedl/a během registrace.

Kdy nejpozději si mohu zarezervovat stůl v restauraci?

Rezervaci na festival lze provést den před návštěvou restaurace do 21:30.

Mohu rezervovat stůl pro 1 osobu?

Tato možnost není dostupná.

Proč jsem neobdržel/a potvrzení rezervace e-mailem?

Ujistěte se, že jste během rezervace bez přihlášení k účtu hosta uvedl/a správnou e-mailovou adresu – to je nejčastější důvod, proč neobdržíte potvrzení rezervace. 

Pokud jste zadal/a platnou e-mailovou adresu a neobdržel/a jste e-mail s potvrzením rezervace, zkontrolujte prosím složku Spam nebo jiné složky ve vašem e-mailu.

Pokud žádný z výše uvedených způsobů nefunguje, prosíme o chvilku strpení, protože na odpověď našeho systému si budete muset trochu počkat 🙂 Pokud čekací doba na potvrzení rezervace přesáhne 60 minut, zkontrolujte prosím status platby. Pokud platba proběhla úspěšně, ale potvrzení stále chybí – kontaktujte náš servis pro hosty prostřednictvím e-mailu.

 

ZMĚNA REZERVACE

Do kdy nejpozději mohu změnit zaplacenou rezervaci?

V zaplacené rezervaci můžete provádět změny nejpozději den před rezervací (návštěvou restaurace) do 21:30. Po uplynutí této doby rezervaci již nelze změnit.

Chci změnit svou rezervaci. Jak to mohu udělat?

Stačí se přihlásit ke svému profilu hosta a v záložce „Vaše rezervace“ vybrat rezervaci, kterou chcete upravit, a poté kliknout na tlačítko „Upravit“, které se nachází vpravo. Systém vás přesměruje na podrobnosti rezervace. Rezervaci změníte tak, že jednoduše zadáte nové údaje od začátku.

V okně s výběrem parametrů zadejte podrobnosti nové rezervace. Postupujte stejně jako u každé nové rezervace. V okně „Přehled rezervace“ se ujistěte, že všechny nové údaje se shodují. Změny rezervace potvrdíte kliknutím na tlačítko „Uložit změny v rezervaci“.

Po potvrzení změn v rezervaci obdržíte e-mailem potvrzení rezervace s novými údaji.

Nezapomeňte, že rezervaci můžete upravit nejpozději den před rezervací (návštěvou restaurace) do 21:30. Po uplynutí této doby rezervaci již nelze změnit.

Co mohu změnit ve své rezervaci?

Můžete změnit datum, čas nebo zvýšit počet hostů. V rezervaci nelze snížit počet hostů.

Po provedení rezervace také nelze změnit restauraci. Pokud však opravdu chcete změnit restauraci, můžete rezervaci zrušit a vytvořit novou :).

Pokud chcete pozvat více hostů, během úprav rezervace nastavte nové požadované parametry – vyberte požadovaný počet hostů a u každého z nich upřesněte menu. Poté vás systém přesměruje na okno „Přehled rezervace“. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „KOUPIT A ZAPLATIT“. Systém vás přesměruje na stránku s elektronickou platbou. Po provedení platby obdržíte e-mail s potvrzením rezervace včetně provedených změn.

 

ZRUŠENÍ REZERVACE

Jak zruším svou rezervaci? Dostanu své peníze zpět?

Stačí se přihlásit ke svému profilu hosta, v záložce „Vaše rezervace“ vybrat rezervaci ke zrušení a kliknout na tlačítko „Upravit“, které se nachází vpravo. Náš systém vás přesměruje na okno s podrobnostmi rezervace. Tlačítko „Zrušit rezervaci“ se nachází v horní části obrazovky.

Upozorňujeme, že zrušení rezervace je nevratné. Pokud rezervaci zrušíte, nebude možné ji obnovit.

Pokud svou rezervaci zrušíte, obdržíte od nás e-mail s potvrzením zrušení rezervace. Pokud jste svou rezervaci zrušil/a, ale neobdržel/a jste potvrzení o jejím zrušení, zkontrolujte, zda je rezervace po přihlášení do profilu hosta viditelná. Pokud i nadále vidíte svou rezervaci, kontaktujte prosím náš servis pro hosty.

Vrácená částka závisí na tom, kdy zrušíte rezervaci.

Pokud svou rezervaci zrušíte dříve než 1 den před datem rezervace, vrátíme vám 100 % hodnoty vstupenky. V souladu s pravidly festivalu nevracíme rezervační poplatek 24 Kč (bez DPH) za každého Hosta.

Pokud chcete rezervaci zrušit v den rezervace nebo později než v 21:30 den před návštěvou restaurace, v souladu s Podmínkami finanční prostředky nevracíme, protože restaurace bude připravena na vaši návštěvu.

Nezapomeňte, že pokud svou rezervaci přenesete na jiný den, lhůta pro zrušení rezervace se bude počítat od jejího původního data. Více informací najdete v Podmínkách festivalu Restaurant Week na stránce https://restaurant-week.cz/regulations

Peníze vám budou vráceny do 7 dnů od zrušení rezervace.

Vrácení peněz probíhá prostřednictvím elektronického platebního systému stejným způsobem, jakým byla provedena platba (karta/převod).

Co mám udělat, když jsem omylem/neúmyslně zrušil/a svou rezervaci?

Zrušení rezervace je nevratný proces. Pokud jste rezervaci zrušil/a, nelze ji obnovit. Pokud jste svou rezervaci omylem zrušil/a, kontaktujte prosím náš servis pro hosty.

Mám rezervaci na dnešek, ale nemohu přijít do restaurace.

Rezervaci nelze zrušit ve stejný den, na který byla zakoupena.

Pokud se nemůžete dostavit do restaurace, můžete rezervaci věnovat někomu jinému jako dárek. Vaši přátelé nebo rodina pak musí při návštěvě restaurace předložit číslo rezervace, jméno a příjmení, které jste uvedl/a během rezervace.

 

V RESTAURACI

Musím v restauraci předložit svou rezervaci?

Potvrzení rezervace nemusíte tisknout – po příchodu do restaurace ho můžete zobrazit na displeji telefonu nebo nahlásit jméno a příjmení, které jste uvedl/a během rezervace (majitel profilu hosta), aniž byste museli potvrzení předložit.

Je nutná dochvilnost a co se stane, když se zpozdím půl hodiny?

Buďte prosím dochvilní :). Na ochutnávku menu máte 90 minut od začátku rezervace. Po uplynutí této doby budou na své rezervace čekat další hosté. Chceme, aby si všichni hosté mohli v klidu vychutnat své tříchodové menu.

Pokud se zpozdíte o více než 15 minut, restaurace má právo odmítnout podávání menu a může odmítnout zpracovat vaši rezervaci, a to bez nároku na vrácení peněz nebo možnost změny data.

Jak ohodnotit svůj dojem z restaurace?

Přihlaste se ke svému profilu hosta a klikněte na záložku „Vaše rezervace“. Klikněte na „Ohodnotit“ v rezervaci, kterou chcete ohodnotit. Po potvrzení zadaných údajů se hodnocení uloží a nebudete jej moci upravit. Nezapomínejte, že restauraci záleží na vašem upřímném hodnocení!

 

PLATBA

Kdy mám zaplatit za rezervaci?

Platbu lze provést pouze během rezervace. Po kliknutí na tlačítko „KOUPIT A ZAPLATIT“ vás systém automaticky přesměruje na stránku elektronické platby, kde budete moct za rezervaci zaplatit online.

Platbu za rezervaci je nutné provést do 15 minut od podání všech údajů ohledně rezervace. Pokud za rezervaci nezaplatíte v uvedeném čase, rezervace se automaticky zruší a stůl bude opět dostupný v nabídce s ostatními rezervacemi pro hosty.

Pokud i přes vypršení 15 minut platbu provedete (např. při otevření platby v novém okně), systém Straal transakci zruší a vrátí peníze na váš účet nebo na vaši platební kartu.

Za rezervaci nelze platit při návštěvě restaurace. Rezervovat stůl a platit můžete pouze prostřednictvím našeho systému.

Jaké způsoby platby jsou k dispozici?

Za rezervaci lze zaplatit prostřednictvím elektronického platebního systému Straal.

Straal v rámci svých služeb poskytuje možnost platby online převodem, debetní nebo kreditní kartou nebo pomocí elektronických peněženek (Google Pay, Visa Checkout, Masterpass).

Platební odkaz nelze vygenerovat a odeslat e-mailem.

Chtěl/a jsem provést rezervaci, ale systém během platby přestal fungovat. Jak mohu zkontrolovat, zda má rezervace proběhla úspěšně?

Přihlaste se ke svému profilu hosta a zkontrolujte, zda je vaše rezervace viditelná v sekci „Vaše rezervace“. Pokud se vaše rezervace zobrazuje správně, znamená to, že platba proběhla úspěšně a rezervace je aktivní. Pokud rezervaci ve svém profilu hosta nevidíte, znamená to, že pozastavení systému zabránilo dokončení platby a rezervaci musíte provést znovu.

 

AKCE A SLEVOVÉ KÓDY

O slevových kódech

Kód uplatníte v okně s platbou na konci rezervace. Každý slevový kód (včetně kódů zaslaných e-mailem) má limit použití. Pokud chcete zkontrolovat limit použití vašeho kódu, kontaktujte prosím náš servis pro hosty.

Nemáme univerzální kód, který by fungoval pro všechny akce, které pořádáme.

Kódy platí pouze pro festival, pro který byly uděleny.

Kódy nelze vrátit ani vyměnit za peníze.

Na jednu rezervaci lze použít pouze jeden kód.

Kód nelze kombinovat s jinými akcemi/kódy.

*POZOR! Pokud jste provedl/a rezervaci a neuvedl/a jste slevový kód v rezervaci, nebudete moci získat ekvivalent slevy v žádné jiné podobě. Slevu nelze získat žádným jiným způsobem, správný kód musíte zadat během rezervace. 

Jak funguje akce „osmý host zdarma“?

Akce „osmý host zdarma“ platí pouze během rezervace stolu pro osm osob (8).

Během procesu rezervace pro osm (8) osob zadejte v přehledu rezervace po rozkliknutí pole Kód OSMY-ZDARMA  a částka sedmi (7) osob bude automaticky naúčtována k platbě.

Slevu nelze uplatnit při rezervaci 2 x 4 osoby (4) nebo 2 x 3 osoby (3) + 1 x 2 osoby (2) nebo při výběru rezervace pro 7 osob (7).

Pokud chcete provést rezervaci pro více než 8 osob, kontaktujte prosím náš servis pro hosty na e-mailové adrese [email protected].

*POZOR! Pokud jste provedl/a rezervaci a neuvedl/a jste slevový kód v rezervaci, nebudete moci získat ekvivalent slevy v žádné jiné podobě. Slevu nelze získat žádným jiným způsobem, správný kód musíte zadat během rezervace. 

Proč nefunguje slevový kód, který jsem obdržel/a na festival Restaurant Week?

Ujistěte se, že kód zadáváte na správném místě (poslední krok rezervace po rozkliknutí pole „Slevový kód“).

Pokud vidíte požadované pole, znovu prosím zkontrolujte kód, který zadáváte (velká a malá písmena, žádné mezery či další znaky). Nejpohodlnější je použít nástroj kopírovat/vložit.

Slevové kódy se skládají z alfanumerických znaků, tedy čísel od 0 do 9 a písmen latinské abecedy. 

Slevové kódy jsou platné pouze pro ročník festivalu, pro který byly určeny. Ujistěte se, že slevový kód je určen pro edici festivalu, během níž ho chcete uplatnit.

*POZOR! Některé kódy mají limit použití. Pokud chcete zkontrolovat limit kódu, kontaktujte náš servis pro hosty.

Jak uplatnit slevový kód?

Vyberte si datum, čas a restauraci, kterou chcete navštívit a počet osob – jinými slovy proveďte klasickou rezervaci. 🙂

Po výběru a potvrzení všech detailů vaší rezervace se na obrazovce shrnutí objeví tlačítko, které musíte rozkliknout a rozbalit pole pro zadání kódu („Přidat slevový kód“). Klikněte na tlačítko a poté zadejte slevový kód do pole, které se objeví vedle. Po správném zadání kódu se v přehledu vaší rezervace objeví výše uplatněné slevy a hodnota vaší objednávky po slevě. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „KOUPIT A ZAPLATIT“. V dalším kroku vás systém přesměruje na platbu. Platbou úspěšně dokončíte rezervaci. Potvrzení rezervace obdržíte na e-mailovou adresu, kterou jste uvedl/a během registrace.

 

REKLAMACE

Jak mohu podat reklamaci a co by měla reklamace obsahovat?

Pokud vaše rezervace v restauraci neproběhla podle vašich představ, máte právo podat reklamaci. Reklamace zasílejte na e-mailovou adresu [email protected].

Reklamaci ohledně menu restaurace nebo obsluhy v provozovně podejte co nejdříve, nejpozději však do 3 (tří) dnů ode dne návštěvy restaurace.

Vaše reklamace by měla zahrnovat údaje, které nám usnadní identifikovat hosta (jméno, příjmení, e-mailová adresa, číslo rezervace).

V další části popište své připomínky a výhrady týkající se vaší návštěvy restaurace. Pokud budeme potřebovat více informací, zašleme vám žádost o upřesnění reklamace.

Jak vyřizujeme reklamace?

Pokud se reklamace týká menu restaurace nebo obsluhy, po obdržení reklamace budeme restauraci kontaktovat za účelem vyjasnění okolností, které jsou popsány v reklamaci. Způsob vyřízení reklamace v tomto případě vždy záleží na konkrétní restauraci.

Pokud se reklamace týká provozu rezervačního systému, kódu, voucheru nebo služeb našeho servisu pro hosty, po obdržení reklamace prověříme okolnosti popsané v reklamaci a najdeme způsob, jak danou reklamaci vyřídit.

Kdy obdržím odpověď na svou reklamaci?

Po prověření okolností a získání odpovědi od restaurace vás budeme kontaktovat, a to nejpozději do 14 dnů od data obdržení reklamace. Odpověď obdržíte na e-mailovou adresu, z níž byla reklamace odeslána. Po uznané reklamaci vám vrátíme 100 % hodnoty vstupenky a rezervační poplatek 24 Kč (bez DPH) za každého Hosta.

 

KONTAKT

Pokud nás chcete kontaktovat, zašlete nám e-mail. Jsme vám k dispozici!

E-mailová adresa: [email protected]

Otevírací doba servisu pro hosty:

Během prodeje rezervací:

Od pondělí do pátku od 13:00 do 17:00

Během festivalu:

V pracovní dny a víkendy od 13:00 do 21:00